【English is below】
開催中止処理をおこなうと、中止処理と同時にメールとSMS(ショートメール)でゲストに通知されます。
メール
その日時に予約をしていたゲストには【 info@tabica.jp 】のアドレスから、
「※重要なお知らせ【TABICA】(中止になった開催日時)(体験タイトル)」
という件名で通知メールが送られます。
SMS
SMS(ショートメール)機能のある端末をTABICAアカウントに登録していて、かつ、
電話番号認証が済んでいるゲストには、SMSで
【TABICA】(中止になった開催日時)開催の(体験タイトル)が中止になりました。
というメッセージが送られます。
また、ゲスト側の予約照会画面では、「参加予定」タブに表示されていた予約が
「キャンセル」タブに移動し、予約のステータスが「キャンセル済」となります。
関連記事:予約内容を確認したい
【Host】Event canceled notification to the guests
If you cancel the event, the guest will be notified by email and SMS (short mail) at the same time as your cancellation process.
For guests who made booking on that date and time, a notification email will be sent with the subject of "* Important Notice [TABICA] (Cancelled Date and Time) (Experience Title)" from the [info@tabica.jp] address.
SMS
A registered device in the TABICA account has a function to receive SMS (short mail) , and which already verified the phone numbers, " [TABICA] (Date and time of the cancellation) The (Experience title) held has been cancelled" message will be sent.
In addition, on the Bookings screen on the guest side login page, the booking will displayed on the "Cancelled" tab sifted from the "Scheduled" and the status will be "Cancelled".
Related article: Checking the reservation details
コメント
0件のコメント
記事コメントは受け付けていません。