【English is below】
下記手順にて、参加者から投稿された体験レビューへの返信が可能です。
PCからの場合
∟TABICAへログイン後>右上のアイコンをクリック>ダッシュボードをクリック>ホストメニュー>
体験管理>該当の体験>★レビュー(未公開:◯件)をクリック>返信 をクリック
スマホからの場合
∟TABICAへログイン後>右上のアイコンをクリック>ホストメニュー>
体験管理>該当の体験>>★レビュー(未公開:◯件)をクリック>返信 をクリック
投稿されたレビュー右下の「返信」をクリックすると、1つ1つのレビューに対して返信を送ることができます。
参加してもらったことへの感謝の気持ちや、次回参加への呼びかけなどを盛り込んで返信しましょう。
▼レビューの公開時期について
- 体験レビューが投稿された5日後に自動的にレビュー確認が可能となり、また体験紹介ページに公開されます
- ただしホストがゲストレビューを投稿すると、双方のレビューが揃った段階で(5日間経たなくても)レビューが公開されます
- ゲストレビューを投稿しない場合、5日間はゲストから届いた体験レビューは表示されません
ゲストからの体験レビューが届く前に、ホストがゲストレビューを投稿すると、ゲストは自分に届いたゲストレビューを見るために、体験レビューを投稿する意欲が高まります。
また、体験レビュー公開までの流れもスムーズになるため、体験が終了したら、いち早くゲストレビューを書くことをおすすめします。
関連記事:体験レビューとはなんですか?
関連記事:ゲストレビューとはなんですか?
【Host】Review Reply / Confirm
You can reply to the experience reviews posted by the guest by following the steps below.
From PC:
∟ After logging in to TABICA > Click the icon on the upper right > Click the dashboard > Host menu > Experience > Applicable experience > ★ Review (Unpublished: ✖)
From Smartphone:
∟ Please skip the [Click the dashboard] process from above.
When you click Reviews there is a list of reviews posted by guests.
You can send a reply to each review by clicking "Reply".
Let's reply with thanks for the guest.
▼ About the publication time of the review
- Five days after Its posted, the review can be confirmed automatically and will be published on your experience page.
- However, when the host posts a guest review, the review will be published when both reviews are complete (even if less than 5 days have passed).
If the host posts review before the guest's, the guest will be more motivated to post to see the host's one.
We recommend you to write a guest review as soon as the experience is over, so that makes review communication will be smooth.
* If you do not post a guest review, the host/experience review from the guest will not be displayed for 5 days.
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